חשמלאי רכב בחיפה
חשמלאי רכב בחיפה

חשמלאי רכב בחיפה

אמיר חשמלאי רכב בחיפה - מומלץ ביותר בעל דירוג גבוה בקרב לקוחות מרוצים.

בדיקת מצבר טעינת מצבר ⭐ הסטרטר לא מניע ⭐ החלפת אלטרנטור ⭐ הקודן לא עובד ⭐ האימובילייזר לרכב לא מגיב ⭐ החלפות מצברים לרכב

חשמלאי רכב בחיפה, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום חשמל הרכב, בעל תעודת חשמלאי רכב מוסמך בחיפה. היתרון הראשון של חשמאלי רכב נייד הוא בזה שאני מגיע עד לרכב שלכם עד למכונית שלכם או לכל מקום בו נתקעתם, בדרך/בכביש או ליד הבית. כחלק מפיתרון בעיית החשמל לרכב בחיפה אני קודם כל מבצע אבחנה בכדי להבין איזה בעיית חשמל קיימת ברכב, לא כל בעית חשמל הרכב היא מייד מצבר ולכן חשוב מאוד לבצע אבחנה מדוייקת לבעיה (ממש כמו ברפואה) אחרי שאבחתי את הבעיה, אני מציג את הבעיה ללקוח וזה עיקר העבודה של חשמלאי רכב בחיפה.

חשמלאי רכב בחיפה

תאמינו לי שיש עוד המון בעיות ברכב שקשורות בחשמל הרכב. ופה יש אותי, אמיר חשמלאי רכב בחיפה נייד כולל מצברים, 24/7 אמררנו? מיידי אמרנו? אמיר פה בשיבילכם. לאף אחד לא כיף להיות תקוע בכביש בערב חג או בדרך לעבודה או סתם להקפיץ את התינוק לגן. אני זמין לכם בחיפה. חשמלאי רכב מוסמך עם עבודה מקצועית מהירה ובמחירים הוגנים. חפוש אותי בגוגל חשמלאי רכב בחיפה ובקריות נייד עד לבית הלקוח.

במה מטפל חשמלאי רכב בחיפה

  • בדיקה והחלפת מצברים לרכב.
  • החלפת אלטרנטור לרכב.
  • החלפת סטרטר לרכב.
  • תיקון וביטול קודן לרכב.
  • תיקון והתאמת אמובילייזר לרכב.
  • תיקון חלונות ומנוע חשמל לרכב.

קורות חיים של אמיר ❤️

אני חי ונושם את תחום המצברים לרכב מעל 20 שנה, בתחילת דרכי למדתי חשמל רכב במכללת אורט ומשם נכנסתי לעבוד במוסכים שונים בתחום לימודי, כאשר מיציתי את העבודות במוסכים והותק הדרוש עברתי סוג 3 בהצלחה יתר במכללת עתיד ומשם סללתי את דרכי למבחנים הממשלתיים להסמכת חשמל הרכב במשרד התחבורה הראשי בחולון. לאחר קבלת ההסמכה התברגתי כקבלן בחברת שגריר מעל 7 שנים, זה נתן לי את הידע והיכולת לפתור תקלות במצברים ברכב במקום.
כיום אני עובד כעצמאי במתן פתרונות מצברים וחשמלאי רכב עד בית הלקוח בחיפה, בקריות, בנשר, בעתלית, בטירת כרמל, בטבעון, ביקנעם וברמת ישי. אתם הלקוחות זוכים בשירות אמין מקצועי ובמחירים הוגנים.

חפשו אותי בגוגל “חשמלאי רכב בחיפה” מדורג מקום ראשון בגוגל עם 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐