מצברים בקרית מוצקין
מצברים בקרית מוצקין

מצברים בקרית מוצקין

מצברים בקרית מוצקין עד הבית גם בשישי וגם בשבת! שירות מהיר עד 20 דקות אצל הלקוח!

מצברים בקרית מוצקין עד הבית ⭐ גיבוי והחלפת מצבר ⭐ בדיקת טעינה זליגה ⭐ התקנה ומכירת מצבר ⭐ ניידת שירות עד בית הלקוח

מצברים בקרית מוצקין לרכב זה לא פעולה פשוטה של חובבנים החושבים שזה בסה”כ חיבור מינוס למינוס ופלוס לפלוס ולכן תהליך החלפת המצבר בקרית מוצקין ברכב חובה להתבצע ע”י חשמלאי רכב מוסמך. אמיר חשמלאי רכב מוסמך מצברים בקית מוצקין מגיע עד בית הלקוח ומבצע בראש ובראשונה גיבוי למצבר ורק אז מתבצעת החלפת המצברים בצורה מקצועית השומרת על כל מערכות הרכב מאיפוס כגון: מחשב ניהול רכב, מחשב גיר אוטמטי, מערכות מולטימדיה, חלונות חשמל וכ’ו במיוחד ברכבים החדשים עם הטכנולוגיה חדישה, לסיכום התהליך חייב להתחיל  עם גיבוי המצבר הישן ממצבר חילופי בעל הספק וכיבולת (אמפר Ah) זהים ורק אז מחליפים למצבר חדש מהניילון ולסיום מבצעים בדיקות כגון: בדיקת טעניה, בדיקת זליגה עם אחריות ❤️

מצברים בקרית מוצקין

נכון זה לא נעים להיתקע ובמיוחד בשביל מצברים בקרית מוצקין, אין לכם מה לדאוג התקשרו לאמיר חשמלאי רכב מצברים בקרית מוצקין והסביבה. החלפת המצבר עד הבית בקרית מוצקין שירות אמין ומקצועי עם זמינות של 24/7 כולל שבתות וחגים עד 20 דקות אצלכם בבית או עד לרכב בכביש.

איך יודעים מתי להחליף מצברים בקרית מוצקין?
אורך החיים של המצבר הינו מוגבל, כאשר ברוב המקרים, ברכבי בנזין מצבר אמור להחזיק בין 3 ל-4 שנים וברכבים עם מנוע דיזל אורך החיים של המצבר הינו קצר יותר, ונע בין שנה וחצי לשלוש שנים. כאן חשוב לציין, שבמקרים מסוימים מצבר יכול לשמש אתכם גם 5 שנים ולהבדיל, חייו גם של מצבר ברכבי בנזין, יכול גם להיות קצר יותר מ-3 שנים – אם אתם משתמשים ברכב לנסיעות קצרות בלבד, המצבר אינו מספיק להיטען, ואז קיים סיכוי שאורך חייו יהיה קצר יותר. 
כמובן, שבכדי ליהנות מהמצבר כמה שיותר, חשוב מאוד לבדוק אחת לשבועיים, את גובהם של המים – במידת הצורך להוסיף מים. 
 
כאשר קיים קושי להתניע את הרכב, או שלא ניתן להתניע את הרכב כלל, כשהאורות נחלשים ואולי גם הצופר, קיים סיכוי גבוה שמקור התקלה הינה מצברים בקרית מוצקין, ושהפתרון הוא בהחלפתו – יחד עם זאת, מקור הבעיה יכול להיות גם שונה.
 
מה תפקיד המצבר ברכב?
מצבר בעברית סוללה, זה המחסן של האנרגיה החשמלאית המספקת מתח לכל צרכני הרכב כגון: אורוח, מזגן, מערכת מולטימדיה וכו. המצברים החדשים כיום אטומים ולא צריך להחליף מים דבר שהיה במצברים הישנים להוסיף מים מזוקקים כל שלושה חודשים. כיום במצברים החדשים מכילים בתוכום חומר בשם אנטימון שדואג לאי דהייה של המים המזוקקים במצבר.
 
חשוב לדעת, שעל גבי כל מצברים בקרית מוצקין, מוטבע תאריך ייצור, כך שאם שתראו שהמצבר שלכם, ייוצר לפני תקופת זמן העולה על מעל 3 שנים, מאוד יכול להיות שהוא מהווה את מקור התקלה. בכל מקרה, חשמלאי רכב, יהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם במקרה של תקלות כאלו ובאמצעות הידע שברשותו, הוא יוכל לקבוע האם מקור התקלה הוא אכן במצבר בקרית מוצקין ובקריות, ולהחליף אותו בעת הצורך.  מצברים איכותיים ואמינים תוצארת חוץ עם עין אלקטרונית. המצברים בקרית מוצקין החדשים כיום אטומים ולא צריך להחליף מים דבר שהיה במצברים הישנים להוסיף מים מזוקקים כל שלושה חודשים. כיום במצברים החדשים מכילים בתוכום חומר בשם אנטימון שדואג לאי דהייה של המים המזוקקים במצבר.
 
 
 
חפשו אותי בגוגל “מצברים בקרית מוצקין” מדורג מקום ראשון בגוגל עם 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐