קודן לרכב בקריות
קודן לרכב בקריות

קודן לרכב בקריות

תיקון קודן לרכב בקריות ⭐ ביטול/ניתוק קודן ⭐ החלפת קודן לרכב עד בית ⭐ ניידת שירות מהירה ⭐ שירות 24/7 כולל שבתות וחגים

עלות התקנת קודן לרכב בקריות (קריית אתא, קריית מוצקין, קריית ים, קריית ביאליק, קריית חיים, קריית שמואל) קודן לרכב זה לא הוצאה גדולה שמעניקה לכם שקט ומקשה על גנבי הרכב.

מה זה קודן לרכב?

קודן או משבת מנוע הינו אחד הכלים היעילים ביותר למניעת פריצות לרכב הוא קודן לרכב זהו לוח מקשים המחובר למערכת הדלק או למערכת החשמל של הרכב (לעיתים לשתי המערכות גם יחד), ורק לאחר הקלדת הקוד הנכון ניתן להתניע את הרכב. בזכות היעילות של הקודן ברכב בחיפה (אימובילייזר) חברות הביטוח בישראל דורשות להתקין אותו בכל הרכבים. לאחר כמה שנים מתחילות בעיות בקודן וזה מונע מהתנעת הרכב.
קודן לרכב בקריות

אחד הכלים היעילים ביותר למניעת פריצות לרכב הוא קודן לרכב בקריות ובסביבה. זהו לוח מקשים המחובר למערכת הדלק או למערכת החשמל של הרכב (לעיתים לשתי המערכות גם יחד), ורק לאחר הקלדת הקוד הנכון ניתן להתניע את הרכב. בזכות היעילות של הקודן ברכב (אימובילייזר) חברות הביטוח בישראל דורשות להתקין אותו בכל הרכבים.

בעיות נפוצות בקודן לרכב בקריות:

בעלי רכבים רבים מתמודדים עם בעיות ותקלות שונות בקודן לרכב שלהם. לפניכם כמה מן הבעיות הנפוצות והסבר כיצד ניתן לפתור אותן:

  • קודן לרכב שננעל כמעט לכולנו זה קורה – אתם מקלידים את הקוד בקודן ומגלים שהקלדתם קוד שגוי. לאחר שלוש פעמים של הקלדה שגויה, הקודן שלכם יינעל. במקרה כזה, יש לכבות את הרכב ולהמתין חצי שעה עד שהמערכת תתאפס על עצמה. לאחר מכן נסו להפעיל את הקודן עם הקוד הנכון. אם לא הצלחתם, יש לפנות לאיש מקצוע שיבצע פעולת ניתוק קודן לרכב.
  • קודן לרכב שאינו מגיב במקרים מסוימים הקודן ברכב שלכם אינו מגיב ונראה כאילו הוא ״שבק חיים״? כאשר מים או נוזל אחר נשפכים על הקודן, הוא עלול שלא להגיב ולא תהיה אפשרות להניע את הרכב. יש לפנות לאיש מקצוע שיבצע תיקון קודן לרכב בקריות. אם הקודן התקלקל לחלוטין ואין אפשרות לתקן אותו, ניתן לבצע ניתוק או החלפה.

ניתוק ביטול קודן לרכב בקריות:

לא כל אחד מוסמך ויודע לנתק קודן לרכב בצורה תקינה. ניתוק הקודן בצורה לא מקצועית עלול לגרום לעיתים לקצרים במערכות החשמל של הרכב דבר שיכול לשבש את מערכת ההצתה הרכב, מערכת הדלק, מערכת ההתנעה ובמקרים קיצוניים יכול לשבש את מחשב הרכב ע”י עלוקה שמוסתרת בתוך כספת שיושבת על מחשב הרכב. רק בעל מקצוע מורשה יכול לבצע ניתוק מקצועי לקודן ע”י ציוד מיוחד כמו דיסק חשמלאי או דרימל ולמנוע את כל שיבושי הרכב. שימו לב במיוחד ברכבים הליסינג, השכרות רכב או רכבים ממשלתיים ניתוק הקודן מתבצע בעוד שלוש נקודות למעט על הכספת דבר שמצריך בעל מקצוע מומחה בתחום ביטול קודן מורשה לרכבים.

שיטות הנתוקים או משבתי המנוע הם: ניתוק העלוקה, שיבוש מחשב, משבת מנוע ועלוקה בתוך כספת. המקומות הנפוצות ברכב שהעלוקות (שולל תנועה) הן: מאחורי לוח שעונים, מאחורי תא כפפות, מתחת להגה הרכב, מתחת לכיסא האחורי ליד משאבת הדלק ובתוך כספת העוטפת את מחשב הרכב.

התקנת קודן לרכב בקריות או החלפה קודן קיים ברכב

מצריך ידע מקצועי וניסיון רב, ולכן יש לפנות אך ורק לבעל מקצוע המתמחה בשירותי הקודן ברכב (אימובלייזר). אז אם אתם מחפשים בעל מקצוע לתיקון תקלות ובעיות שהתעוררו בקודן לרכב שלכם, אתם מוזמנים לפנות לאמיר – חשמלאי רכב המומחה במתן שירותי תיקון, ביטול, ניתוק והחלפה של קודן לרכב עבור כל סוגי הרכבים. אמיר, המורשה מטעם משרד התחבורה, מספק שירות קודן לרכב עד בית הלקוח לאזור חיפה, הקריות, נשר, עתלית, טירת הכרמל, טבעון, יוקנעם והסביבה. אמיר זמין עבורכם 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים ומעניק שירות מהיר ומקצועי, חפשו אותי בגוגל קודן לרכב בקריות ובסביבה.

הקודן ברכב (אימובילייזר) שמצפצף ומהבהב באופן לא סדיר

כאשר הקודן ברכב (אימובילייזר) משמיע צפופים ומהבהב שלא כרגיל, זה צריך להדליק אצלכם נורת אזהרה. יש כשל בחיבור של הקודן למערכות החשמליות או בחיבור לעלוקה (רכיב נתיכי חשמלי המותקן במקום נסתר ברכב המשמש כאמצעי מיגון לרכב). אם מדובר בבעיות האלו, יש לפנות לשירותי תיקון קודן לרכב. לפני שאתם מזעיקים איש מקצוע, נסו לבדוק האם הסוללה בקודן פשוט חלשה. ייתכן שהחלפת הסוללה תפתור את הבעיה.

מחירים עדכניים לשנת 2024:

  • מחיר תיקון קודן לרכב נע 250 – 350 ש״ח (ברכבים מתוצרת גרמניה או רכבי יוקרה אף יותר).
  • מחיר ניתוק או ביטול קודן לרכב נע 400 – 500 ש״ח.
  • מחיר ניתוק קודן עם עלוקה נע 500 – 600 ש״ח.
  • מחיר ניתוק קודן עם כספת נע 600 – 800 ש״ח ולפעמים אף יותר שדורש הרבה עבודה עם כלי ניסור מיוחדים.
  • מחיר התקנה קודן חדש נע 500 – 700 ש״ח תלוי אם יש קודן ישן או לא.

חפשו אותי בגוגל “קודן לרכב בקריות” עם דירוג של 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐