מצברים בקרית אתא
מצברים בקרית אתא

מצברים בקרית אתא

מצברים בקרית אתא עד הבית גם בשישי וגם בשבת! שירות מהיר עד 20 דקות אצל הלקוח!

גיבוי המצבר ⭐ החלפת המצבר ⭐ בדיקת טעינה ⭐ בדיקת זליגה ⭐ ניידת שירות עד בית הלקוח

מצברים בקרית אתא אמיר שירות החלפת מצברים בקרית אתא הינו בעל הסמכה מורשה משרד התחבורה עם ניסיון מעל 15 שנות ניסיון. התקנת המצבר ברכב זה לא פעולה של חובבנים שמצריכה רק לחבר מינוס למינוס ופלוס לפלוס ההתקנה צריכה להיות מבוצעת ע”י חשמלאי רכב מצברים מקצועי יתרה מכך, ככול שהטכנולוגיה מתקדמת רוב הרכבים החדשים מותקן בהן מחשב ניהול רכב ומחשב גיר אוטומט וזהו הסיבה ללכת על בטוח ביותר. אמיר חשמלאי רכב מצברים בקרית אתא ❤️ מגיע עד בית הלקוח ומבצע בראש ובראשונה גיבוי למצבר הישן עם מצבר בעל אותו הספק וכיבולת (אמפר שעה) ורק אז מתבצעת החלפת המצברים חדש מהניילון ולסיום מבצעים בדיקות כגון: בדיקת טעניה, בדיקת זליגה.. סעו לשלום.

מצברים בקרית אתא

טיפים לשמירה על המצבר:

  • לא מומלץ להשאיר את המנוע מכובה יותר מ-3 ימים (אלא במקרים שאין לכם ברירה) – מרוקן את המצבר.
  • לא לשכוח לכבות אורות ורדיו, לאחר כל נסיעה.
  • בזמן שאתם מתניעים את הרכב באמצעות כאבלים לוודא שזה מתבצע בצורה הנכונה – מינוס למינוס פלוס לפלוס.

בחירה נכונה של מצברים בקרית אתא
יש מספר לא מבוטל של סוגי מצברים בשוק, ההבדלים אלו מאלו, הן ביצרנים העומדים מאחוריהם, הן בגודל שלהם והן ברמת ההספק. חשוב מאוד לבחור במצבר איכותי, אשר מתאים באופן פרטני לסוג הרכב בו אתם נוהגים.
ההמלצה היא לרכוש את המצבר מאיש מקצוע שהוא חשמלאי רכב מנוסה ומיומן, המתמחה בהחלפת מצבר לרכב, אשר באמצעות הידע שברשותו הוא יוכל להתאים את המצבר המתאים לרכב שלכם, בהתאם לעומסים ולעוצמות אשר מאפיינות את המנוע של הרכב אותו אתם מחזיקים ברשותכם.

איך יודעים מתי להחליף מצברים בקרית אתא?
אורך החיים של המצבר הינו מוגבל, כאשר ברוב המקרים, ברכבי בנזין מצבר אמור להחזיק בין 3 ל-4 שנים וברכבים עם מנוע דיזל אורך החיים של המצבר הינו קצר יותר, ונע בין שנה וחצי לשלוש שנים. כאן חשוב לציין, שבמקרים מסוימים מצבר יכול לשמש אתכם גם 5 שנים ולהבדיל, חייו גם של מצברי ברכבי בנזין, יכול גם להיות קצר יותר מ-3 שנים – אם אתם משתמשים ברכב לנסיעות קצרות בלבד, המצבר אינו מספיק להיטען, ואז קיים סיכוי שאורך חייו יהיה קצר יותר. 
 
כמובן, שבכדי ליהנות מהמצבר כמה שיותר, חשוב מאוד לבדוק אחת לשבועיים, את גובהם של המים – במידת הצורך להוסיף מים. 
כאשר קיים קושי להתניע את הרכב, או שלא ניתן להתניע את הרכב כלל, כשהאורות נחלשים ואולי גם הצופר, קיים סיכוי גבוה שמקור התקלה הוא במצברים בקרית אתא, ושהפתרון הוא בהחלפתו – יחד עם זאת, מקור הבעיה יכול להיות גם שונה.
חשוב לדעת, שעל גבי כל מצבר בקרית אתא, מוטבע תאריך ייצור, כך שאם שתראו שהמצבר שלכם, ייוצר לפני תקופת זמן העולה על מעל 3 שנים, מאוד יכול להיות שהוא מהווה את מקור התקלה. בכל מקרה, חשמלאי רכב, יהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם במקרה של תקלות כאלו ובאמצעות הידע שברשותו, הוא יוכל לקבוע האם מקור התקלה הוא אכן במצבר בקרית אתא ובקריות, ולהחליף אותו בעת הצורך.
 
חפשו אותי בגוגל “מצברים בקרית אתא” מדורג מקום ראשון בגוגל עם 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐