מצברים בקריות לרכב
מצברים בקריות לרכב

מצברים בקריות לרכב

מצברים בקריות לרכב עד בית הלקוח 24/7 גם בשישי וגם בשבת!

גיבוי המצבר ⭐ החלפת המצבר ⭐ בדיקת טעניה ⭐ בדיקת זליגה ⭐ סוגי המצברים: מצבר פריקה עמוקה – START STOP – EFP – EGM.

השירות המחיר והניסיון שוות לכל לקוח! ❤️

שלא תתבלבלו החלפת מצבר בקריות ברכב זה לא רק לחבר מינוס למינוס ופלוס לפלוס, ברוב הרכבים חדשים מותקן מחשב ברכב. ולכן תהליך החלפת המצבר ברכב צריך להתבצע ע”י חשמלאי רכב מוסמך. אמיר חשמלאי רכב מוסמך מגיע לבית הלקוח בקריות ומבצע את החלפת המצברים בקריות. כמובן החלפת המצברים בקריות מתבצעת בצורה מקצועית, יעילה, אמינה ועם אחריות. החלפת המצבר ברכב של הלקוח, צריכה להתבצע בכמה שלבים שהם חובה: ★ גיבוי המצבר ★ החלפת המצבר ★ בדיקת טעניה ★ בדיקת זליגה ★ סוגי המצברים: מצבר פריקה עמוקה – START STOP – EFP – EGM.

מצברים לרכב בקריות

אמיר חשמלאי רכב נייד בקריות, זמין 24/7 בא עד ללקוח, גם אם זה לבית או למקום העבודה או למשרד או לכביש או לדרך ששם הרכב תקוע. אמיר מביא לכם מצבר חדש לכל מקום שנתקעתם בו. המצברים בקריות לרכב שאיתם אני עובד הם: מצברי דטה, מצברי שנפ, מצברי וולטה ומצברי ורטה. הלקוח בוחר איזה מצבר בקריות הוא רוצה עם אחריות של היצרן. לפעמים בעיית החשמל היא לא המצבר עצמו אלא האלטרנטור וגם את זה אני בודק. בתהליך החלפת המצברים בקריות לרכב צריך לשים לב, לגבות בצורה נכונה את המחשב של הרכב, אני מחבר מצבר חיצוני לרכב ודואג לא לאבד את המידע של מערכות החשמל הברכב, כגון מולטימדיה, מערכות סטריאו, חלונות חשמל וכ’ו. אחרי שחובר מצבר בקריות חיצוני כגיבוי אני מחליף ללקוח למצבר חדש מהנילון עם אחריות יצרן מהמצברים המוצאים לו. ועכשיו זה הדברים הכי חשובים שכל חשמלאי רכב מוסמך צריך לעשות. דבר ראשון לאחר התקנת המצבר יש לבצע בדיקת טעינה לבדוק האם האלטרנטור (מחולל זרם) אכן מטעין את המצבר כמו שצריך, לפעמים המצבר מתרוקן בגלל שהאלטרנטור או רצועה משוחררת/רפויה לא עבדו כמו שצריך ואז המצבר התרוקן. אם הבדיקה של טעינת המתבר עבר כמו שצריך והמצבר החדש אכן נטען. אחרי כן אני עובר לבדיקה השניה, בדיקת זליגה זאת בדיקה מאוד חשובה.

מטרת הבדיקה הזאת היא לבדוק האם אחד מצרכני החשמל ברכב צורכים חשמל מעבר למצב תקין, מכשיר רב מודד נותן לי מידע האם יש צריכת זרם ומתח מעבר לנורמל ושאחד מהצרכנים ברכב גורם לזליגת חשמל. אם וכאשר אחד הצרכנים גורם לגליגת חשמל במצבר ומרוקן אותו, אני מנתק את אותו צרכן ואז בודק שוב את צריכת החשמל ברכב ואת תקינות מערכת החשמל ברכב. רק חשמלאי מוסמך מטעם משרד התחבורה יכול לדאוג שהחלפת המצבר תהיה נעימה וקלה בביתכם.
 
אמיר ממליץ לכם איזה מצבר בקריות והסביבה הכי מומלץ לרכבכם מבחינת הספק חשמל ודרישות יצרן הרכב. אתם בוחרים איזה מצבר אני אשים לכם. אני מגיע אליכם במהירות ובדייקנות ומבצע את החלפת מצברים בקריות לרכב בצורה מקצועית ואמינה. השירות של אמיר חשמלאי רכב נייד זמין 24/7 עד בית הלקוח בקריות. האחריות שאתם מקבלים על המצבר הוא אחריות מבית יצרן המצבר.
נכון זה לא נעים להיתקע ובמיוחד לא בגלל מצבר, אין לכם מה לדאוג התקשרו לאמיר חשמלאי רכב נייד מומסמך בקריות והסביבה ואני אגיע עד לבית הלקוח להחלפת המצבר בקריות בחיפה ובסביבה, תוכלו פשוט לרשום בגוגל מצבר בקריות, החלפת מצבר בקריות, החלפת מצבר בדרך כמובן בקריות ואני בדרך אליכם, זמינות 24/7 גם בשישי, שבת וחגים. עד בית הלקוח או עד לרכב.
תודה אמיר חשמלאי רכב מוסמך נייד.
איך יודעים מתי להחליף מצבר בקריות לרכב?
אורך החיים של המצבר הינו מוגבל, כאשר ברוב המקרים, ברכבי בנזין מצבר אמור להחזיק בין 3 ל-4 שנים וברכבים עם מנוע דיזל אורך החיים של המצבר הינו קצר יותר, ונע בין שנה וחצי לשלוש שנים. כאן חשוב לציין, שבמקרים מסוימים מצבר יכול לשמש אתכם גם 5 שנים ולהבדיל, חייו גם של מצבר ברכבי בנזין, יכול גם להיות קצר יותר מ-3 שנים – אם אתם משתמשים ברכב לנסיעות קצרות בלבד, המצבר אינו מספיק להיטען, ואז קיים סיכוי שאורך חייו יהיה קצר יותר. 
כמובן, שבכדי ליהנות מהמצבר כמה שיותר, חשוב מאוד לבדוק אחת לשבועיים, את גובהם של המים – במידת הצורך להוסיף מים. 

כאשר קיים קושי להתניע את הרכב, או שלא ניתן להתניע את הרכב כלל, כשהאורות נחלשים ואולי גם הצופר, קיים סיכוי גבוה שמקור התקלה הוא במצבר, ושהפתרון הוא בהחלפתו – יחד עם זאת, מקור הבעיה יכול להיות גם שונה.

חשוב לדעת, שעל גבי כל מצבר בקריות, מוטבע תאריך ייצור, כך שאם שתראו שהמצבר שלכם, ייוצר לפני תקופת זמן העולה על מעל 3 שנים, מאוד יכול להיות שהוא מהווה את מקור התקלה. בכל מקרה, חשמלאי רכב, יהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם במקרה של תקלות כאלו ובאמצעות הידע שברשותו, הוא יוכל לקבוע האם מקור התקלה הוא אכן במצבר בקריות, ולהחליף אותו בעת הצורך.
 
השירות שאני נותן ב:
קרית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, קרית חיים, קרית שמואל ובסביבה.

חפשו אותי בגוגל “מצברים לרכב בקריות” מדורג מקום ראשון בגוגל עם 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐