מצבר לרכב עד הבית בנשר
מצבר לרכב עד הבית בנשר

מצבר לרכב עד הבית בנשר

מצבר לרכב עד הבית בנשר, 24/7 גם בשישי וגם בשבת עד לרכב. עד 20 דקות אצלכם

גיבוי המצבר ⭐ החלפת המצבר ⭐ בדיקת טעניה ⭐ בדיקת זליגה ⭐ סוגי המצברים: מצבר פריקה עמוקה – START STOP – EFP – EGM.

שלא תתבלבלו החלפת מצבר ברכב זה לא רק לחבר מינוס למינוס ופלוס לפלוס, ברוב הרכבים חדשים מותקן מחשב ברכב. ולכן תהליך החלפת המצבר ברכב צריך להתבצע ע”י חשמלאי רכב מוסמך. אמיר חשמלאי רכב מוסמך מגיע לבית הלקוח בנשר ומבצע את החלפת המצבר. כמובן החלפת המצבר מתבצעת בצורה מקצועית, יעילה, אמינה ועם אחריות. החלפת המצבר ברכב של הלקוח, צריכה להתבצע בכמה שלבים שהם חובה מתחילים בגיבוי המצבר ברכב ממצבר חילופי עם אמפר Ah, ואז מחליפים למצבר חדש מהניילון ולסיום מבצעים בדיקות כגון: בדיקת טעניה, בדיקת זליגה. 

מצבר לרכב עד הבית בנשר

אמיר מצברים לרכב עד הבית בנשר זמין לכם 24/7 כולל שבתות וחגים מגיע אליכם עד הלקוח, גם אם זה לבית או למקום העבודה או למשרד או לכביש או לדרך ששם הרכב תקוע. אמיר מביא לכם מצבר חדש לכל מקום שנתקעתם בו. המצברים שאיתם אני עובד הם: מצברי דטה, מצברי שנפ, מצברי וולטה ומצברי ורטה. הלקוח בוחר איזה מצבר הוא רוצה עם אחריות של היצרן. לפעמים בעיית החשמל היא לא המצבר עצמו אלא האלטרנטור וגם את זה אני בודק. בתהליך החלפת המצבר ברכב צריך לשים לב, לגבות בצורה נכונה את המחשב של הרכב, אני מחבר מצבר חיצוני לרכב ודואג לא לאבד את המידע של מערכות החשמל הברכב, כמו חלונות חשמל וכ’ו. אחרי שחובר מצבר חיצוני כגיבוי אני מחליף ללקוח למצבר חדש מהניילון עם אחריות יצרן מהמצברים המוצאים לו. ועכשיו זה הדברים הכי חשובים שכל חשמלאי רכב מוסמך צריך לעשות. דבר ראשון לאחר התקנת המצבר יש לבצע בדיקת טעינה לבדוק האם האלטרנטור (מחולל זרם) אכן מטעין את המצבר כמו שצריך, לפעמים המצבר מתרוקן בגלל שהאלטרנטור או רצועה משוחררת/רפויה לא עבדו כמו שצריך ואז המצבר התרוקן. אם הבדיקה של טעינת המתבר עבר כמו שצריך והמצבר החדש אכן נטען. אחרי כן אני עובר לבדיקה השניה, בדיקת זליגה זאת בדיקה מאוד חשובה. מטרת הבדיקה הזאת היא לבדוק האם אחד מצרכני החשמל ברכב צורכים חשמל מעבר למצב תקין, מכשיר רב מודד נותן לי מידע האם יש צריכת זרם ומתח מעבר לנורמל ושאחד מהצרכנים ברכב גורם לזליגת חשמל. אם וכאשר אחד הצרכנים גורם לגליגת חשמל במצבר ומרוקן אותו, אני מנתק את אותו צרכן ואז בודק שוב את צריכת החשמל ברכב ואת תקינות מערכת החשמל ברכב. רק חשמלאי מוסמך מטעם משרד התחבורה יכול לדאוג שהחלפת המצבר תהיה נעימה וקלה בביתכם בנשר.

כל מה שחשוב לדעת על מצבר לרכב
מצבר הוא אחד החלקים החשובים ברכב, תפקידו הוא לספק חשמל בכמות אשר תספיק להפעלת הרכב, על שלל המערכות החשמליות שלו. רכב לא יוכל לעבוד בצורה טובה, ללא מצבר איכותי ומתאים, אשר בכוחו לספק חשמל בכמות הנדרשת בכדי להפעיל את כל מערכות החשמל המהוות חלק מהרכב ובין היתר: אורות, מיזוג אוויר, רדיו ועוד. הכתובת הנכונה להחלפת מצבר בנשר.
 
מוזמנים ליצור קשר עם אמיר חשמלאי רכב בנשר, אמיר יגיע לכם בתוך זמן קצר עם מצברים לרכב. אמיר יבצע את ההתאמה של מצבר רכב ויחליף את המצבר במקום. אמיר, זמין עבורכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. כך שגם אם המצבר יתקלקל בסוף השבוע, אל תדאגו, אמיר יגיע אליכם עד הבית, יחליף עבורכם את המצבר ואתם תוכלו להיות רגועים שהתוכניות לסוף השבוע לא יהרסו לכם.
 
חפשו אותי בגוגל “מצבר לרכב עד הבית בנשר” מדורג מקום ראשון בגוגל עם 5 כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐